close

1. 利是金額勿出現單數

喜慶節日當然要「好事成雙」,一對或雙數等東西都比較吉利,而且喺喪禮上封嘅吉儀係單數,如果利是係單數嘅話就會被人感覺你咒罵佢過身,所以記得要包雙數金額啊!同時,如果係已婚夫婦派畀親友都係派兩封,新婚夫婦第一次派利是都要各派兩封,以取「雙雙對對」嘅意頭。

但係如果派畀公司同事,而對方係唔識得你另一半,你可以選擇派單封,離婚人士都可以各自派單封。

2. 避免使用過期利是封

利是除咗係一種祝福外,亦都象徵好意頭。例如下年係豬年,假如利是封用咗印有今年生肖嘅狗仔圖案,可能會畀人一種小氣、窮酸感覺。如果唔想利是封「過期」,大家可以選擇使用一啲無印上生肖嘅利是封。

亦有人話唔好用已經用過嘅利是封再封利是畀人,因為好運已經被開過,再開就無了,不過而家我哋講求環保,相信大家都唔會介意嘅。

3. 新年巧遇白事勿派利是

一旦不幸喺農曆年期間撞正屋企有白事,就唔好去人哋屋企拜年同埋派利是喇,有指會將衰氣帶畀對方。不過人哋去你屋企拜年就無問題,而且你都可以收利是,寓意收啲好運返嚟!不過每個地方嘅習俗都唔同,有人會選擇唔派又唔收。

4. 揀利是封都有學問

中國人有好多禁忌,對於農曆新年就覺得一定要大紫大紅,所以利是封都避免用藍色、綠色、白色等象徵白事嘅顏色,一旦收利是一方係比較傳統嘅人,都幾難收科!

5. 親友帶禮物拜年應要回利是

新年期間大家都會帶埋賀禮互相拜年,身為主人家嘅一方接過禮物後應該要回返封利是畀對方,寓意有來有往,金額通常係$20或者$50,視乎個人而定。

 

6. 派利是都有時限

傳統認為正月初一至正月十五都係過新年,所以一般都會派到正月十五。而拆利是就要正月十六後先可以拆,寓意收集晒所有祝福後先一次過打開。

arrow
arrow
    文章標籤
    新年
    全站熱搜

    Fwa Smash 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()